.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدر سليمي: ديگر نميخواهم بهداد وزنه بزند!
پدر بهداد سليمي پس از موفقيت پسرش براي دريافت نخستين نشان طلاي وزنه‌برداري المپيك لندن مي‌گويد، بهداد كار بسيار سختي داشت. وي تاكيد دارد كه وزنه‌برداري خيلي در زندگي پسرش تاثير گذاشته و مي‌خواهد كه اين قهرمان فوق سنگين وزنه‌برداري ايران پس از كسب اين نشان پا به عرصه مربي‌گري بگذارد و ديگر وزنه نزند.

به گزارش شمال نیوز، بهرام سليمي در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بهداد كار بسيار سختي داشت. قهرماني در المپيك كار دشواري است. او روزانه ۲۰ تن وزنه را جابه‌جا كرد تا قهرمان المپيك شود.

وي ادامه داد: با توجه به توانايي كه در بهداد سراغ دارم، اگر اكنون به سال ۸۳ كه او كارش را در وزنه‌برداري آغاز كرد برگردم، باز هم اجازه مي‌دهم و تشويقش مي‌كنم كه وزنه‌برداري را دنبال كند. وزنه‌برداري كاري است كه بهداد سليمي بايد آن را دنبال كند چرا كه استعدادش را دارد.

پدر بهداد سليمي ادامه داد: دوست دارم بعد از كسب طلاي المپيك بهداد مربي شود و ديگر وزنه نزند، چون وزنه‌برداري رشته سنگيني است و او فشار بسيار زيادي را تحمل مي‌كند. دوست دارم زندگي عادي‌اش تحت تاثير قرار نگيرد.

سليمي با تاكيد بر اينكه پسرش براي كسب اين طلا زندگي را به خودش سخت كرده است، ادامه داد: وزنه‌برداري خيلي در زندگي بهداد تاثير گذاشته است به طوري كه حتي ديپلم گرفتن او هم به تاخير افتاد. دوست ندارم اين تاثيرات همچنان در زندگي‌اش باقي بماند و از او مي‌خواهم كه پا به عرصه مربي‌گري بگذارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.